معرفی اپلیکیشن های برتر مترجم زبانundefined

معرفی اپلیکیشن های برتر مترجم زبان

توسط : مرتضی نجفیان
برای آشنایی بهتر با فرهنگ ملت های گوناگون دنیا و پیداکردن دوستان همچنین برای سفر های تفریحی و تجاری نیازمند یادگیری زبان هستیم. اما هزینه استخدام مترجم زبان و یا یادگیری آن به صورت شخصی بالا و زمان بر است با استفاده از اپ موبایل ترجمه می‌توانید به راحتی با مردم دنیا صحبت کنید.قصد داریم آنها را به شما معرفی کنیم.

 

مترجم زبان های مختلف دنیا فقط در اپ موبایل با چند کلیک :

با گسترش روابط مردم دنیا و ملت های مختلف،و علاقه برای دریافت فرهنگ ها و پیدا کردن دوستان و آشنایان جدید در سرتاسر دنیا و یا رفتن به سفر های تجارتی،تفریحی و علمی،نیاز افراد به فراگیر زبان های مختلف افزایش یافت. یادگیری چند زبان علاوه بر سنگینی و طاقت فرسایی بسیار نیازمند هزینه بالا و صرف وقت است.

بازهم تکنولوژی به فریاد بشریت می‌رسد.دیگر نیاز نیست برای صحبت کردن با دوست خارجی خود یا در سفر های خارج از کشور خود از ایما و اشاره استفاده کنید. مترجم زبان در اپ موبایل بهترین راه حل مشکل شماست.

 

معرفی بهترین اپلیکیشن های مختلف ترجمه زبان در دنیا :

 

1- ITranslate Voice

آیا تاکنون به یک مترجم حرفه ای و ارزان،نیازمند شده اید؟ این اپ موبایل ارتباط صوتی صدا به صدا را به صورت جادویی در بین زبان های گوناگون امکان پذیر می‌کند.به سادگی با آن صحبت کنید و برنامه آن جمله را به یکی از 42 زبان ترجمه کرده و برای شما بازگو میکند.این اپ مترجم زبان در بین کسانی که دائما به کشور های مختلف سفر می‌کنند و به یادگیری فرهنگ ملل های گوناگون علاقه دارند محبوبیت بالایی دارد. زبان‌های این اپ شامل عربی، باسک، کاتالان، چینی، کرواسی، چک، دانمارکی، هلندی، انگلیسی (بریتانیایی، آمریکایی و استرالیایی)، فنلاندی، فرانسوی، فرانسوی (کانادایی)، گالیسی، آلمانی، یونانی، عبری، هندی، مجارستانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، مالایی، نروژی، لهستانی، پرتغالی (پرتغال و برزیل)، رومانیایی، روسی، اسلواکی، اسپانیایی (اسپانیا، آمریکا و مکزیک)، سوئدی، تایلندی، ترکی، اوکراینی و ویتنامی است.

نسخه بدون ویس این نرم افزار قابلیت ترجمه زبان فارسی را نیز دارد.

 

2- Google Translate

مترجم زبان گوگل،تقریبا مورد شناخت اکثر استفاده کنندگان از اینترنت هست،احتمالا محبوب ترین پلتفرم ترجمه زبان می‌باشد. دارای نسخه های اپ موبایل اندروید،آی او اس و نسخه تحت وب می‌باشد.از نکات مثبت آن پشتیبانی از 103 زبان دنیاست که 52 تای آن به صورت آفلاین نیز قابل استفاده است،که برای زمانی که خارج از شبکه اینترنت هستید بسیار مناسب است. این اپ قدرتمند به شدت در حال بروزرسانی و نوآوری است. استفاده از دوربین از نکات جالب آن است،به این صورت که شما دوربین را در برابر کلمه مورد نظر قرار می‌دهید و نرم افزار به شما ترجمه آن را نشان می‌دهد.

 

3- SayHi

بگو سلام!هنگام استفاده از این مترجم زبان هیچ تایپی لازم نیست، به سادگی در دستگاه خود صحبت کنید و برنامه ترجمه می‌کند و سپس پیامی را ارسال می‌کند تا توسط همتای شما دیده و شنیده شود sayhi  داری 90 زبان و گویش تحت پوشش است،و حتی به شما امکان می‌دهد سرعت بیان صدای ترجمه شده خود را کاهش یا افزایش دهید.

 

4-TextGrabber

گوش دادن به کسی که با یک زبان دیگر صحبت کند می تواند به اندازه کافی دلهره آور باشد ، اما خواندن منوها ، علائم خیابانی و کتابچه های الکترونیکی به زبان های دیگر اغلب یک کار ناخوشایند است. این اپ موبایل مترجم زبان به شما امکان می‌دهد دوربین گوشی خود را روی تصویر نامفهوم جلوی خود قرار دهید تا فورا آن را به زبان مورد نظر برای شما ترجمه کند.

 

برنامه های ترجمه زبان
مترجم زبان گوگل از محبوب ترین اپ های ترجمه زبان

 

چند اپلیکیشن دیگر :

نرم افزار های گوناگون ترجمه زبان دیگری هم وجود دارد که در کشور های خاصی مورد استفاده است یا به صورت کامل از اکثریت زبان پشتیبانی نمی‌کند به عنوان مثال:

وایگو که برای تشخیص زبان های مشابه کشور های شرق آسیا مثل چین،ژاپن و کره استفاده می‌شود.وایگو دارای شناخت خوبی از غذاهای شرق آسیایی است و می‌تواند شما را در انتخاب خوراکی مناسب راهنمایی کند.

مای لینگو که مخصوص اسپانیایی زبان هایی است که می‌خواهند انگلیسی یاد بگیرند یا در تئاتر ها و برنامه های انگلیسی زبان شرکت کنند.

تریپ لینگو،میتوان گفت نرم افزاری فوق العاده در ترجمه زبان که شما را در کشور های دیگر شخصیتی باهوش و جذاب نشان خواهد از خاصیت های این نرم افزار استفاده از عبارات بومی و آشنایی با فرهنگ ها و رسومات منطقه مورد نظر است.می‌توانید مترجم صوتی هر منطقه ای که در آن حضور دارید را دریافت کنید و از بخش آشنایی با فرهنگ های آنجا نیز استفاده کنید.متاسفانه این اپ موبایل از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

 

نکته پایانی

باید توجه داشت این نرم افزار ها به فراگیری زبان شما بسیار کمک می‌کنند. اما گاها ممکن است یک لغت در فرهنگ های مختلف ترجمه های مختلف و معانی متفاوتی داشته باشد و نرم افزار قابل به درک آن نباشد پس در کنار آن شناخت نسبی و کلی از زبان ها برای شما بسیار مفید و کاربردی است.

 

برچسب ها

نظرات :