آیا با نحوه کسب درآمد از دیجی کالا آشنایی دارید؟undefined

آیا با نحوه کسب درآمد از دیجی کالا آشنایی دارید؟

توسط : مرتضی نجفیان
دیجی کالا این امکان را برای شما فراهم میکند که تنها با یک گوشی هوشمند و اینترنت از منزل خود درآمد کسب کنید. با معرفی کالا ها و محصولات به دوستان و آشنایان از طریق شبکه های اجتماعی یا وبسایت شخصی خود میتوانید در درصد معینی از سود فروشگاه بزرگ دیجی کالا سهیم باشید.

 

آیا با نحوه کسب درآمد از دیجی کالا آشنایی دارید؟

یکی از پرآوازه ترین و پربازدید ترین سایت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک سایت دیجی کالا است که علاوه بر فروش محصولات مختلف توانسته زمینه فروش کالا را برای افراد دیگر فراهم کند.

فعالیت سایت دیجی کالا در سال 85 تنها با پنج پرسنل شروع شد که در حال حاضر با ایجاد سیستم کسب درآمد دیجی کالا برای افراد بسیاری کارآفرینی شده است. 

دیجی کالا دارای چندین زیرمجموعه است مانند: دیجی کلاب، دیجی استایل، دیجی کالا نکست، دیجی پی و فیدیبو(فروشگاه کتاب) که در موضوعات مختلف فعالیت میکنند.

Affiliate Marketing (بازاریابی وابسته) ابتدا توسط سایت آمازون مورد بررسی و اجرا قرار گرفت که در حال حاضر در کل دنیا به عنوان یکی از شیوه های بازاریابی دیجیتال از محبوبیت بی نظیری برخوردار شده است. نحوه بازاریابی وابسته بدین صورت است که در ازای فروش هر محصول از طریق شما درصدی از سود آن(پورسانت) به شما تعلق میگیرد. شما میتوانید این کالا را از طریق تبلیغات به روش های مختلف به فروش برسانید. همه گروه های سنی که آشنایی کافی از تکنولوژی دارند میتوانند از این روش کسب درآمد کنند. تنها چیزی که نیاز دارید عضویت در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام و . . . است که بتوانید از این طریق فروشنده محصولات دیجی کالا باشید.

 

فروشندگی در دیجی کالا 

درواقع فروشندگی در دیجی کالا نوعی بازاریابی است که شما به عنوان بازاریاب تبلیغ کالاها را انجام میدهید و فروشنده با وجود شما دیگر نیازی به تبلیغات گسترده ندارد. این شیوه همکاری در فروش برای بازاریاب مزیت های فراوانی دارد از همه مهمتر اینکه تنها با یک گوشی هوشمند و اینترنت که جزو سرمایه اولیه شما محسوب میشوند در هر زمان و هر مکانی میتوانید در فرآیند فروش شرکت داشته باشید و با فعالیت بیشتر در این زمینه میزان پورسانتی که به شما تعلق میگیرد افزایش میابد و با بیشتر شناخته شدن شما توسط شرکت ها ممکن است به شما پیشنهاد همکاری های سودآوری داده شود.

 

 

فروشندگی در دیجی کالا

 

ثبت نام در سیستم کسب درآمد دیجی کالا

برای ثبت نام در سیستم کسب درآمد نیاز دارید که مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا باید به سایت affiliate.digikala.com  مراجعه کنید و گزینه عضویت را بزنید. 

در قسمت وضعیت حقوقی مشخص کنید که فردی حقیقی( عادی) یا حقوقی(شرکت) هستید.

نوع همکاری خود را تعیین کنید به این معنی که از چه طریقی میخواهید بازاریابی کنید. ( از طریق سایت یا شبکه های اجتماعی)

بقیه گزینه ها مربوط به مشخصات شخصی شما هستند که با پر کردن آن قسمت ها و زدن تیک موافقت با همه قوانین پروسه ثبت نامتان را تکمیل کنید.

دقت داشته باشید نام کاربری باید به انگلیسی نوشته شود.

فروشندگی در دیجی کالا

 

ورود به پنل کاربری

بعد از ثبت نام شما وارد پنل کاربری خود میشوید که باید در این قسمت تصویر کارت ملی و شماره شبا کارت خود را ارسال کنید. در سمت چپ از قسمت مدیریت رسانه باید لینک رسانه خود که یا سایت و یا شبکه اجتماعی شما است را وارد کنید که توسط مدیریت موجودیت آنها تصدیق شود.

 

نحوه تبلیغات از طریق لینک

شما به سایت دیجی کالا مراجعه میکنید و کالای مورد نظر خود را انتخاب میکنید سپس در بالای صفحه لینک مربوطه را کپی کرده و در پنل کاربری خود قسمت آدرس پیست میکنید و بعد از تعیین نوع رسانه خود و پر کردن قسمت عنوان گزینه ثبت را بزنید و بعد از پذیرش به شما لینکی داده میشود که شما از طریق این لینک میتوانید کالا را به دیگران معرفی کنید. در نهایت اگر شخصی این کالا را از طریق لینک شما خریداری کند درصدی به عنوان پورسانت به شما اختصاص میابد. 

 

 

برچسب ها

نظرات :