نحوه کسب درآمد از اینستاگرامundefined

نحوه کسب درآمد از اینستاگرام

توسط : مرتضی نجفیان
یکی از بهترین گزینه های درآمدزایی از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام است که بدون نیاز به دانش، مهارت و محدوده سنی خاصی میتوان درآمد کسب کرد. برای فروش محصولات، تولیدات و خدمات خود نیازمند معرفی آنها با شیوه های بازاریابی هستید که در فضای مجازی مخاطب را جذب کند. اگر کمی خلاقیت را به آن اضافه کنید بدون شک درآمد میلیونی منتظر شما خواهد بود.

 

نحوه کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام توسط مایک کریگر و کوین سیستروم در سال 2010 به عنوان یک شبکه اجتماعی با هدف اشتراک گذاری تصویر وارد فضای مجازی شد که به مرور زمان امکانات آن افزایش یافت و در حال حاضر علاوه بر کاربردهای فراوان دیگر به یک منبع درآمدزایی رایج در کل دنیا تبدیل شده است. 

کسب درآمد از طریق اینستاگرام یکی از راحت ترین روش های ممکن است که نیاز به داشتن مهارت و دانش به خصوصی نیست تنها با عضویت در این شبکه اجتماعی و اشتراک گذاری مطالبتان و جذب مخاطبین و به اصطلاح فالوورها میتوانید درآمد زایی کنید. اما برای اینکه در کارتان موفق شوید نیاز هست اطلاعاتی در رابطه با بازاریابی داشته باشید تا با ارائه عکس ها، ویدیوها و متن نوشته های تاثیر گذار در این فضای مجازی جلب توجه کنید. 

 

روش های کسب درآمد از طریق اینستاگرام

 

فروش تولیدات و محصولات خود یا دیگران 

شما میتوانید تولیداتی مانند صنایع دستی، آثارهنری یا گل و گیاه را از این طریق به دیگران معرفی کنید و یا با اشتراک گذاری و تبلیغ محصولات آنها را در معرض نمایش قرار دهید. برای بهتر شناخته شدن در اینستاگرام بهتر است از دیگر پیج های پرطرفدار درخواست کنید تا برای شما تبلیغات کنند. اما به یاد داشته باشید که هرچه میزان فالوورهای شما زیادتر باشد به معنی بیشتر دیده شدن محصولات شما و در نتیجه آن افزایش مشتریانتان است و از طرفی اگر از روش های خلاقانه در بازاریابی اینترنتی به کار ببرید در مدت زمان کوتاهی به موفقیت قابل توجهی دست خواهید یافت.

 

فروش مهارت و علم در اینستاگرام

اگر دانش و مهارت خاصی در یک زمینه دارید به طور مثال تحصیلکرده آی تی هستید میتوانید کلیپ های آموزشی تهیه کنید و آنها را به اشتراک بگذارید و یا مشاوره آنلاین بدهید. از طرفی میتوانید با استفاده از آموزش آنلاین در اینستاگرام درآمد کسب کنید. برخی افراد نیز با بهره گیری از صدا و استعدادشان پادکست تهیه میکنند و از این طریق برای دیگران تبلیغ میکنند.

 

ایجاد پیج هایی با موضوعات خاص یا عمومی

برخی افراد در رابطه با یک موضوع مثلا اقتصاد مطلب تهیه میکنند و برخی دیگر موضوعات مختلفی را در پیجشان به اشتراک میگذارند و پیج هایی هستند که شخصیت اصلی آن یک سگ یا گربه یا حیوان خانگی بانمکی است که توسط صاحبان آنها ایجاد شده تا کارها و حرکات آنها را با دیگران در میان بگذارند که اتفاقا بسیاری از این پیج ها پرطرفدار هستند. هدف این پیج ها افزایش تعداد فالوورهایشان است تا اگر به تعداد معینی رسیدند بتوانند برای سایرین تبلیغات کنند و در ازای آن مزد بگیرند.

 

 نکاتی که باید به آنها توجه داشته باشید:

  1. برای شناخته تر شدن بیشتر میتوانید در سایر شبکه های اجتماعی فعال باشید و پیج اینستاگرام خود را در آنجا تبلیغ کنید.
  2. سعی کنید در ارائه مطالبتان خلاقانه عمل کنید زیرا این کار شما را از رقیبانتان متمایز میکند.
  3. هشتگ . . . فراموش نشود. همیشه پایین پیجتان از هشتگ های مختلف استفاده کنید تا هنگام جستجو صفحه اینستاگرام شما راحت برای دیگران قابل دسترس باشد.
  4. اگر میخواهید توسط دوستانتان فالوورهایتان افزایش یابد حتما آنها را تگ کنید.
  5. مطالبتان را در یک بازه زمانی مشخص و ترجیحا کوتاه به اشتراک بگذارید تا مخاطبین خود را از دست ندهید.

برچسب ها

نظرات :