معرفی اپلیکیشن های خدمات خودرو در ایرانundefined

معرفی اپلیکیشن های خدمات خودرو در ایران

توسط : مرتضی نجفیان
خودرو جزء وسایل روزمره زندگی افراد است. رسیدگی منظم به خودرو باعث افزایش طول عمر و کاهش هزینه های تعمیر می شود. با توجه به زمان بر بودن انجام خدمات نگهداری خودرو مجموعه های زیادی با طراحی اپ موبایل اقدام به ارائه خدمات فنی خودرو در محل می نمایند.

 

آشنایی با اپلیکیشن های خدمات خودرو

با رشد محبوبیت تلفن های همراه هوشمند اپلیکیشن های زیادی در حوزه خدمات خودرو برای سیستم عامل های اندروید و is تولید شد که در این نوشتار به بررسی تعدادی از آنها می پردازیم.

 

اپ موبایل کاربوی

کاربوی را می توان یکی از اولین اپلیکیشن های موبایل دانست که جهت ارائه خدمات خودرویی معرفی گردید. این برنامه که بر روی سیستم عامل اندروید و ios  ارائه شده است خدمات خودرویی شامل کارواش، کارشناسی، تعویض روغن، پنچرگیری و بسیاری موارد دیگر را ارائه می دهد. نحوه استفاده از خدمات این اپ موبایل بسیار ساده و روان بوده و با یک بار ورود اطلاعات و ذخیره مشخصات خودرو در مراجعات بعدی زمان کمتری صرف خواهد شد. بنا به اعلام این شرکت کلیه پرسنل فنی که برای ارائه خدمات خودرویی مراجعه می کنند در استخدام کاربوی بوده و به همین خاطر ضریب اطمینان این برنامه مناسب است.

 

اپلیکیشن کاون

کاون یکی دیگر از برنامه های خدمات خودرو در ایران است. شما با استفاده از اپ موبایل کاون می توانید درخواست دریافت خدمات فنی در محل را ثبت نمایید. تمرکز این اپ موبایل بر روی خدمات فنی و تعمیرات خودرو می باشد. این مجموعه کلیه سرویس ها شامل تعویض سیالات و قطعات و همچنین تعمیرات خودرو شامل تعویض قطعات سبک و سنگین را پس از ثبت درخواست توسط شما در محل انجام می دهند. کاون نیز برای انجام خدمات از پرسنل مخصوص خود استفاده کرده و نقش واسط را ایفا نمی کند.

این برنامه تنها بر روی سیستم عامل اندروید قابل نصب است و نسخه ios به بهره برداری نرسیده است.

 

اپ موبایل آچاره

این برنامه اقدام به ارائه خدمات فنی در حوزه های مختلف از جمله خودرو می نماید. از جمله خدمات جالب توجه امکان سوخت رسانی در شهر تهران می باشد که با توجه به فاصله زیاد پمپ های بنزین کاربردی به نظر می رسد.

این برنامه همچون کاربوی بر روی دو سیستم عامل اندروید و ios ارائه می گردد که نسخه اندروید تجربه کاربری مناسب تری دارد.

خدمات قابل سفارش در این برنامه از تنوع بالایی برخوردار است به طوری که علاوه بر خدمات رایجی مثل تعویض روغن و سرویس دوره ای امکان تعمیر سیستم صوتی و نصب برچسب دودی نیز فراهم است.

 

کاریو

اپ موبایل بعدی کاریو است که فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده است. این برنامه همانند رقبای خود به فعالیت می پردازد با این تفاوت که هنوز طیف خدمات ارائه شده محدود می باشد. کاریو تنها برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. نکته مهم در مورد این برنامه این است که خدمات توسط پرسنل مخصوص کاریو ارائه نمی شود بلکه این مجموعه نقش واسط را ایفا می کند.

 

اپ موبایل گاراژ

این برنامه یکی از برنامه های محبوب حوزه خدمات است. گاراژ که به عنوان واسط بین مشتری و سرویس کار فعالیت می کند بر روی پلتفرم اندروید و ios  ارائه شده تا مشتریان محدودیتی از این بابت نداشته باشند. مجموعه گاراژ مدعی است با ساز و کار تعبیه شده بر روی فعالیت سرویس کاران نظارت کامل داشته و سرویس کار در صورت عدم انجام درست وظیفه خود بازخواست خواهد شد.

 

 

برچسب ها

نظرات :