خصوصیات اخلاقی مثبت گیمرهاundefined

خصوصیات اخلاقی مثبت گیمرها

توسط : alif
اکثر گیمرها افراد تنهایی هستند و تنها با گیم هایشان وقت می گذرانند. شاید شما کسی باشید که یک گیمر حرفه ای در خانه دارید یا با کسی به تازگی آشنا شده اید که یک گیمر حرفه ای محسوب می شود اما شک دارید و دو دل شده اید که روابط تان را با او ادامه دهید یا می ترسید فرد مناسبی برای یک رابطه عاشقانه نباشد.

 

شما برای شناخت او نیازی ندارید که همه بازی ها را بشناسید و مجبور نیستید به جمع گیمرها بپیوندید اما هنگامی که آنها را بهتر بشناسید، می توانید وجه مشترک بیشتری میان خودتان کشف کنید. به علاوه، به یاد داشته باشید که گیمرها هنگامی که موفق شوید آنها را از کنسول بازی دور کنید موجوداتی بسیار جذاب هستند.

ادامه مقاله را بخوانید تا به خصوصیات اخلاقی مثبت گیمرها و چیزی که در ذهن آنها می گذرد پی ببرید و بتوانید بیشتر با آنها کنار بیایید و تصمیمات بهتری بگیرید.

 

خصوصیات مثبت گیمر ها

 

1. گیمرها ارزش زمان تنهایی را می دانند

اکثر گیمرها می دانند که تنها بودن چقدر ارزشمند است و حسادت نمی کنند و تنهایی شما را هم مختل نمی کنند. آنها فقط وقتی حسود می شوند که یکی از دوستانشان آخرین بازی ارائه شده در بازار را داشته باشد و آنها آن را نداشته باشند. آنها خوشحال خواهند شد که فضای شخصی مورد نیاز شما را در اختیار شما قرار دهند، به شرطی که شما نیز برای آنها همین کار را انجام دهید. وقتی می خواهید شب را با دوستانتان سپری کنید مشکلی پیش نخواهد آمد، زیرا قرار شما به منزله یک شب گذراندن او با بازی هایش خواهد بود. این یک معامله برد- برد است!

2. گیمرها از هوش بیشتری نسبت به حد متوسط برخور​​دار هستند

وزارت دفاع تحقیقی را انجام داد که نشان می دهد گیمرها باهوش تر از یک فرد متوسط ​​هستند. این به این دلیل است که بازی های ویدیویی ذهن تیزبین و توانایی حل سریع مشکلات را می طلبد. انجام یک بازی همچنین به توانایی تمرکز طولانی مدت و توانایی مشاهده و حفظ کردن نیاز دارد. همه اینها مغز را فعال نگه می دارند، دقیقاً مثل اینکه عضلات خود را با ورزش فعال نگه می دارید و این یک تمرین هر روزه برای مغز است.

عادت دیگر یک گیمر عشق به کاوش در فناوری های جدید است. هنگامی که یاد می گیرید از یک فناوری جدید استفاده کنید، مغز خود را نیز تمرین می دهید که این امر به راحتی هوش شما را بهبود می بخشد. حال به این فکر کنید که این اتفاقات هر روز و هر روز روی می دهند.

 

هوش گیمرها

 

3. گیمرها قدرت تجسم گسترده ای دارند

وقتی با یک گیمر آشنا می شوید، هرگز خسته نخواهید شد زیرا آنها واقعاً تصورات گسترده و تجسم خلاقانه ای دارند. از آنجا که آنها بیشتر وقت خود را صرف بازی کردن در یک دنیای خارق العاده می کنند، گیمرها به خوبی می دانند چگونه چیزهای جالب و عجیب و غریب را پیدا کنند. این باعث می شود که همه لحظات شما در کنار هم بی نظیر و به یاد ماندنی شود. حال تصور کنید او این عالم خیال را به دنیای حقیقی وارد می کند و چه قدر همه چیز می تواند خلاقانه و رویایی باشد.

4.  گیمرها از انتظارات و توقعات کمی برخوردار هستند

چه کسی از توقعات کم دیگران خرده می گیرد و اصلاً چگونه می توان چنین افرادی را دوست نداشت؟! گیمرها می توانند ساعت های طولانی بدون وقفه و بدون اینکه چیزی بخواهند بازی کنند. آنها همچنین با ماندن در خانه، نوشیدن مقداری نوشابه و چند اسلایس پیتزا کارشان راه می افتد و مدام از شما نمی خواهند کاری برایشان انجام دهید درست مثل اینکه با بیرون رفتن مشکلی ندارند. یک گیمر قطعاً چیزی جز یک چیز نمی خواهد...

5. بهترین دستگاه ها و امکانات را در خانه خواهید داشت

ارتباط با یک گیم باز حرفه ای امتیازات زیادی در حوزه فناوری دارد. شما همیشه قادر خواهید بود از جدیدترین صندلی مخصوص بازی لذت ببرید، شما همیشه بهترین بلندگوها و هدست های موجود در بازار را در اختیار خواهید داشت، شما یک متخصص کامپیوتر شخصی خواهید داشت و هرگز مجبور نخواهید شد که از تعمیرکار برای تعمیر تلویزیون و دستگاه های دیگرتان کمک بگیرید زیرا گیمری که در زندگی شماست به اندازه یک متخصص در این امر حرفه ای است. یک گیمر فناوری هایی پیچیده را به سادگی می داند و همیشه مشتاقانه به شما کمک خواهد کرد تا درمورد هرگونه مشکل مرتبط با فناوری به شما یاری رساند. علاوه بر این، آنها همیشه پول خود را به جای خرید موارد بی مصرف و ولخرجی های دیگری که بسیاری از افراد دارند صرف فناوری روز می کنند.

 

خصوصیات مثبت گیمرها

 

6. گیمرها قهرمانانی در زندگی واقعی هستند

شک نکنید که گیم در شخصیت افراد تاثیر می گذارد و چه چیزی بهتر از اینکه یک فرد تبدیل به قهرمان شود؟ یک گیمر هرگز تسلیم نمی شود و وقتی این کار را انجام می دهد، می خواهد از آن زمان برای بهبودی، بلند شدن مجدد و دوباره امتحان کردن هرآنچه در آن شکست خورده است استفاده کند. یک گیمر همیشه به دنبال گزینه هایی جدید برای موفقیت و بردن است و تا زمان حل مشکل به تلاش خود ادامه می دهد. این مورد برای رابطه شما نیز صادق است، زیرا تسلیم شدن برای یک بازیکن اصلاً قابل قبول نیست. آنها تا موانع متعدد را رفع نکنند به بازی ادامه می دهند و این نشان دهنده آن است که با هر مشکل پیش پا افتاده ای حاضر نیستند رابطه را ترک کنند و برای بازسازی اش تلاش می کنند. فقط کافیست کمی به آنها فرصت دهید.

7. صبر و شکیبایی

از آنجا که گیمرها به انتظار کشیدن عادت کرده اند – زیرا آنها همیشه منتظر بازی های جدید هستند – بی تردید آنها صبر و شکیبایی زیادی خواهند داشت. اگر به خاطر آماده شدن برای پیاده روی به سه ساعت زمان نیاز دارید، فرد مورد نظر شما منتظر شما خواهد بود و شاید در این بین حتی بی سرو صدا به یک بازی مشغول شود. اگر به زمان بیشتری نیاز دارید تا واقعاً احساسات خود را در مورد آنها بفهمید، بازیکن شما صبر خواهد داشت و از بودن با شما صرف نظر نخواهد کرد.

نظرات :